sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Laineet ne keinuttaa laivaa mä laulan, keinuta mua. Myrsky se ravistaa puun latvaa, ravistaa!

Jukka Poika -  Laineet

Olly Murs - Hand on heart

Viime viikkoina oon tosi harvoin avannu konetta, joten siksi pienoinen hiljaisuus täällä bloginkin puolella olluna. Oon saanu miun arkeen vähän muutakin tekemistä ku töitä, unta ja koneella oloa. Oon nimittäi alottanu uimisen! Lauran kanssa päätettiin nyt ottaa tavaks käyä ainakii kaks kertaa viikossa uimassa uimassa, sekä vesijumpassa!:D Tiistaina käytiin ekaa kertaa jumppailee ja se oli yllättävän raskasta, että respektit mummoille ja papoille! Mutta mukavaa se oli! Vaihtelun vuoks vähän erilainen liikuntamuoto.

Mutta on tässä viime viikkoina muutakin tapahtunu kuten esimerkiksi:

20131018_145708 Ensi lumi tuli ja meni.

Desktop2 Oon käyny kaupungilla Tiian ja Meerin kanssa. Ostanut uuden karvakauluksisen hupparin.

Desktop13 Kaupunki reissuilla tulee nälkä ja siksi olen syönyt hyvin. Käynyt Caperossa pizzalla ihanien lukio aikasten hyvien ystävien kanssa joita näki pitkästä aikaa.

Desktop14 Käynyt Laurankin kanssa kaupungilla ja herkutellut munkilla... :---)

Desktop15 Löytänyt kadoksissa olleet aurinkolasit ja fiilistellyt.

Desktop16 Kaveri täytti 20v ja niitä käytiin juhlimassa juomapelien merkeissä. Itellä oli vaan seuraavana päivänä töitä ni lähin kotia nukkumaa ku muut jatko baariin.

Tämmöstä tällä kertaa! Ens viikolla suuntaankii sitten taas Outokumpuun Tiian luokse. Sekä kattelemmaa Tuiskun Anttia Joensuuhun:---)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti