keskiviikko 26. elokuuta 2015

Minä en...

Olen jo useasta blogeista lukenut näitä "Minä en tee..."-haasteista ja päätin itekkin kokeilla haastetta joka paljastuikin yllättävän vaikeaksi sillä asioiden keksiminen olikin yllättävän haastavaa näin kun niitä piti oikein miettimällä miettiä! Tää postaus on ollu tulossa teille jo kohta varmaan kuukauden ajan kunnes nyt viimesellä sain sen sit valmiiksi!:D

Minä en... 

- en petaa sänkyäni
- en osaa viheltää
- en pysty olemaan hetkeäkään ilman musiikkia kotona
- en ole kovin siisti ihminen mutta tietty sotkuisuus ärsyttää
- en osaa istua paikallaan, enkä myöskään nätisti. Istun aina mitä kippuraisimmissa asennoissa ja kaikki ihmettelevät miten voin tuntea oloni mukavaksi niin. Siksi myös vihaan junissa ja lentokoneissa istumista koska en osaa istua vain paikallani jalat nätisti lattiaa kohti:D
Desktop - en syö kaupan valmisruokia
- en pidä kauhuelokuvista
- en tykkää lukea kirjoja
- en ole ihminen joka haluaa olla esillä tai puhua yleisön edessä
- en ole matkustanut Euroopan ulkopuolelle
- en tunnista kukkia/kasveja enkä pidä niiden hajuista
- en tykkää kengistä joissa näkyy varpaat
- en osaa katsoa katsoa telkkaria ilman että teen yhtä aikaa jotain muuta
- en käytä koskaan farkkuja kun olen kotona
Desktop1
Toivottavasti tykkäsitte! Mukavaa loppu viikkoa kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti